Tenta

Då va det dax igen. denna gången är det en salstenta som väntar den går av stapeln på lördag kl 9 och jag sitter och letar upp alla begrepp som kommer på tentan och jag kan lova er kära vänner att det är några stycken, men det ska nog gå fint.
Tycker lite synd om lilla vovven här hemma som tyvärr är lite underprioriterad när jag måste plugga hela dagarna, blir bara korta promenader och lite mys innan vi somnar. Jaja finns dagar då hon får mycket mera tid än just under tenta veckan kan jag lova iaf.

Vi kör på en en vattenspruta när damen skäller här hemma idag och det är ganska lyckat. vi är väldigt mycket ovänner nu! "Matte är JÄTTTTE dum som sprutar vatten på mig!"

Jaja tillbaka till gubbarna och deras utryck nu.

Kommentarer
Postat av: My

haha man blir helt tokig ju :) Han är dödligt snygg! Synd bara att flera miljoner andra tjejer också tycker det :P Man måste läsa första boken för att fatta allt va? Räcker inte med filmen? Det va så jag resonerade iaf :) Allt är fint, med dig med?

2009-02-16 @ 10:20:42
URL: http://mymymyyy.blogg.se/
Postat av: My

Jag älskar ju hur allt är i filmen så förhoppningsvis gillar jag första boken :) Kommer ihåg när första harry potter-filmen kom ut, man blev så besviken för att det va så lite de hade tagit med i filmen! haha.

Jo det går bara bra, ser fram emot praktiken :) Hoppas hoppas jag får en plats på Ellos eller Haléns i Borås! Hade varit toppen! Vad läser ni nu för nåt?

2009-02-16 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0