en students bästa tips!

Koka egen ärtsoppa. jo visst det låter som något som typ farmor brukar göra men det var faktiskt ganska lätt och BILLIGT!! 9 matlådor knök fulla till priset av 50 spänn!!
Stolt över min ekonomiska handling och det är ju super gott..

carro och jag har tränat idag, duktiga vi är blir även ett pass i morgon bitti redan kl halv 9. dax för martine att ta tag i sitt liv och använda morgonen till nått vettigt och inte sova till 11 hehe
Ska till skolan och träffa gruppen så vi kan samanställa bokrecentionen till onsdag då vi har seminarium.

ute är det förbannat kallt, blir ju is glass av mig och stackars vovven så fort vi går utanför dörren :/ så nu blir den en varm och skön dusch för min del :)

Ha en skön måndag kväll puspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0