Fredag hela veckan tack!

Då var det fredag igen, tiden bara rinner iväg. Just nu är jag uppe onödigt tidigt för min lurviga vänn fick för sig att det passade fin fint att börja hulka för ett kräk anfall.. så för att undvika att få det i sängen blev hon ner puttad på golvet och när jag insett att hon står över min matta så va det bara att komma sig upp snabbt som tusan och flytta henne till golvet. och när vi nu kommit så långt att anfallet var över så va ju jag klar vaken så  det var bara att ta å kliva upp. 

I skolan är det inläming av en individuell upgift om kapitalismens upkomst och anda.  Det blir först förläsning sedan två timmars lunch och efter det seminarium!

Sedan bär det av hem mot smålands skogarna :D

Så där har ni min dag helgen kommer att spenderas i Småland och jag hoppas att den kommer att vara lugn. den ända planering som utförts är att Tobbe ska firas på Lördag eftermiddag. Kommer åter till kusten på måndag..

Ha en Toppen helg!
Pussuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0