Jag blåser bort

i dag är det typ -1 i halmstad det är en ganska okej grad av vinter. men det blåser ju en halv jävla storm ute idag. Jag skulle tränat spinning och core i dag men blev så otaggad av vinden och jag vet hur jobbigt det är att cykla i motvind så det stod jag över idag. Blir mys hos frida i kväll istället kanske, kanske  en sväng till gymet om blåsten ger sig..

Anars har dagen varit lång gick ju upp kl 7 för att träna med carro men gymet öppnade inte före kl 12 för någon jäkel har bestämt att det ska vara röd dag idag.. Passar mig ganska dåligt för jag har inte tid med sånn trams ;) well well.. Dom som arbetar kan ju iaf njuta av att det blir en ledig dag eller en dag med bättre betalt än vanligt..


saknar min benny plutt som befinner sig i australien i dag .. jag är så jäkla avundsjuk, hade inte suttit fel med lite sol och värme nu..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hålli dej hårt nu!

2009-01-06 @ 22:14:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0