Mera tenta...

Jag börjar se ljuset i tunnlen på den här tentan dock vet jag inte om det är rätt som jag har gjort och den kräver nog enhel del fix innan den ska läsas av lärare.

Ska strax till skolan och rösta fram staben inför nästa års nollning :) jag skulle vilja vara general, så det ska jag anmäla mig till i övrigt har jag sett ut några som jag ska rösta på inför de andra positionerna hoppas att dom ställer upp bara :P

Den afrikanska dansen igår var vell hmm flummig. kände mig som timon i lejonkungen, får vell se om det blir något åter
besök på den klassen..idag är det strech på schemat, en slags yoga men med mera fokus på strechen eller nått åt det hållet


Ha en toppen onsdag kväll och alla ni som ska på första kårpuben.. Festa för mig med ;)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

jag kan nog festa för dej med vännen;) hoppas du blir general!:D

2009-01-14 @ 16:46:04
URL: http://barr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0