Nu är vi hemma i Halmstad igen, 2009

Skönt att få komma hem till sitt igen. har nästan slitit ihjäl mig när jag bar upp allt men det gick ganska bra iaf. så Trixie och jag ska vila lite sedan blir det en promenad tror jag.

känns redan lite ensamt. fast jag bara varit hemma någon timme. men men det går vell över tur jag har fluffet här iaf.

Tack för ett trevligt nyårs firande. hade inte speciellt höga förväntningar på kvällen vilket resulterade i en härligt trevlig kväll med vänner och bekanta.  Fick prata ut med en god vänn och hoppas på att detta året kommer bli jätte bra.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: anki

Du anar inte hur glad jag var att du kom!

2009-01-04 @ 19:59:02
URL: http://sauda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0