Sömn söndag

sov bort halva dagen idag, hmm berode nog på att jag rumlade hem vid 3 tiden. tack älskling för taxin hem och dit det var mycket uppskattat.

Hade visst varit fullt pådrag här ute på området igår 3 tjejer hade blivit överfallna så det ska tydligen ha varit massor med poliser och piketbussar här.. jag var ju inne i dimman nere på stan så det märkte jag inget av och inga spår av något sådant märkte inte när jag kom hem heller..

Trixie är så duktig och äter massor med hundmat och hon verkar super lycklig svansen går i ett och det är massor med bus här hemma :) mycket skoj..!

nästa helg ska jag och några till åka till gbg och se Hv71 mot frölunda ska bli så himla skoj. ser verkligen fram emot det.

nu ska jag till Grannen och se film med tjejerna,.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0