Tenta

Ja då sitter man åter igen och skriver så fingrarna glöder på en hemtenta. Detta ämnet är riktigt roligt men samtidigt ganska svårt då jag varit lite slarvig och inte läst all kursliteratur :/ hmm jag har som nyårs löfte att lägga mycket mer tid på studierna. min självdisiplin är så dålig. men nya tag nu inför den nya terminen. fixade alla bökerna inför kursen på biblioteket så jag ligger på + redan :P då jag annars inte brukar ha dem till kursstart så jag måste köpa dem. dvs ca 800 kr rakt åt skogen varje månad.

känner mig lyxig som få då jag fick första delen av min julklapp från fam svensson idag. en prenumeration på cosmopolitan. nu ligger den blanka fina tidningen på mitt soffbord och väntar på att klockan ska bli 9 i kväll när jag har tränat och sätter mig med en god kopp kaffe i soffan.

Ikväll 19,30 ska jag på något jätte spännande. Afrikansk dans, är taggad som få hoppas jag komer ihåg koreografin och att det är skoj.

dax att återgå till tentan
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jonas I

Ah hemtenta är ju så kul, se till att dricka mycket kaffe så ska det nog gå bra. Lycka till

2009-01-13 @ 12:56:13
URL: http://www.norrskensoga.se
Postat av: Johanna <3

kolla in min sida som bjuder på massa tips.

det senaste är om en gratis sida :) bli medlem

och berätta vad ni tyckte om den !



KRAM JSOUL <3

2009-01-14 @ 11:10:27
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 12:08:17
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0