Tentan är äntligen skickad!

En sten har lättat från mitt hjärt och ännu bättre blir det i morgon när den är inlämnad. just nu är den bara hos mamma på rättning. Jag är lyckligt lottad som har en sånn bra mamma som är både svenska lärare och läst sociologi :)

Nu ska jag ta tag i det berömda tenta koset i min lägenhet. diskberget flyter snart ut över spisen, mattan är lika vit som trixie men små inslag av popcorn :/ ja jag är ju en skåps rotare utan dess like när jag ska plugga så därför bör jag inte ha något gott hemma. men jag är kreativ ska ni veta det som inte ser så gott ut i första ögonblicket kan bli fin fint om man blandar det med något annat.
Tur att jag inte har råd att köpa massa godis för då skulle jag snart se ut som en rullande köttbulle eftersom vi har tenta var 4e vecka..

igår medelade jag att jag var kär i spotify. oyes ilove it. men reklamen var jag inte redigt med på men det är smällar man får ta om man får ett så bra program gratis!

Snart ska jag och Frida ut med vovvarna i det härliga vädret. det är underbart soligt i Halmstad idag =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att du blev nöjd med tentaresultatet och att examinatorn också blir det :)

puss

2009-01-16 @ 00:23:14
URL: http://jennystromberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0