Tiden finns inte till för det viktigaste

Tyvärr finns det inte altid tid över till dem man älskar. Dom är ju det finaste man har, finns där i vått och torrt spelar ingen roll vad man hittar på för tokigheter 
Min farmor är ett praktexempel på en familje medlem som inte låter sig komma i göm undan. jag vet inte hur många som ringer sin farmor speciellt ofta men jajo jag är ganska dålig på att höra av mig. Saker kommer snabbt mellan mig och det där samtalet som jag borde ta. Efter ett tag ringer hon mig och undrar varför jag aldrig ringer. Jag får så dåligt samvete varje gång, det är fasen inte lätt.. Bra mycket lättare är det med mormor. hon blir överlycklig för ett litet sms någon gång ibland. Hon förstår att jag älskar henne och att jag har massor som ska göras.

Jaja nu har jag äntligen utforskat spotifly.. i love it :) tack Carro för tipset om låtlistor på nätet. kalas!! Aldig mer kommer man behöva ha en fest med dålig musik på  :D

När tentan är över så ska jag stänga av datorn och inte sitta här på hela helgen det har jag lovat mig själv! min rumpa är snart platt :P haha
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: TGYUJKLÖ

YES IT DO!

2009-01-15 @ 00:15:11
URL: http://noem.webblogg.se/
Postat av: Astrid

Tack, det hoppas jag med! hoppas din går bra med! :DF

2009-01-15 @ 00:22:13
URL: http://astridjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Har ocksåskaffat spotify, det är den nya inneflugan tydligen ;)

2009-01-15 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0